Subject: FW: Olle kinnistul elektrisõidukite laadija liitumine elektrivõrguga, Tähtvere küla, Tartu linn.
From: "Holtsmann Siim" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Sep 2025 14:25:51 +0300

Tere!

Saadan ülevaatamiseks Olle kinnistul elektrivõrguga liitumise
asendiplaani. Projekti raames peame ehitama uue maakaabli keskpinge
mastist M30 kuni Olle kinnistuni, mis peaks kulgema pikki riigi teed nr
22102. Kaabli paigaldus tee peal on projekteeritud kinnisel meetodil ja
ristmevälja joonis on lisatud asendiplaanile.

Lisasin manusesse taotluse, asendiplaani ja TRAM´i poolt väljastatud
tingimused.

Lugupidamisega,

Siim Holtsmann

Projekteerija

Mobiil: +372 5918 9813

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla, Kambja vald, 61713 Tartu maakond

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

From: Holtsmann Siim
Sent: Tuesday, 2 September 2025 16:22
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: Olle kinnistul elektrisõidukite laadija liitumine elektrivõrguga,
Tähtvere küla, Tartu linn.

Tere!

Saadan ülevaatamiseks Olle kinnistul elektrivõrguga liitumise
asendiplaani. Projekti raames peame ehitama uue maakaabli keskpinge
mastist M30 kuni Olle kinnistuni, mis peaks kulgema pikki riigi teed nr
22102. Kaabli paigaldus tee peal on projekteeritud kinnisel meetodil ja
ristmevälja joonis on lisatud asendiplaanile.

Lisasin manusesse taotluse, asendiplaani ja TRAM´i poolt väljastatud
tingimused.

Lugupidamisega,

Siim Holtsmann

Projekteerija

Mobiil: +372 5918 9813

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla, Kambja vald, 61713 Tartu maakond

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.